sanal röportajlar dizisi – taru – revisited

korki : abi hoşgeldin
taru : eyvallah

k : sigarayı arttırdın bu ara?
t: biraz öyle oldu bu aralar
k: marlboro light mı hala
t: aynen, değişmez kolay kolay

k: ismi değişti onun biliyorsun, white oldu
t: fark etmez, içerim gerisine karışmam
k: horoz musun mübarek
t: aynen

k: spor işleri nasıl gidiyor?
t: kollarımı kapatamıyorum, onun dışında bir sıkıntı yok
k: üst göğüs çok gelişince kollar kapanmıyor tabi doğal olarak
t: eheh
k: havuz olayını pek sevmedin sen
t: aynen, fitness  daha anlamlı geldi bana

k: bu arabalar bir araba furyası var, sen de yerini aldın, memnun musun araçtan
t: iyi gidiyor şimdilik, gayet başarılı
k: enfes diyorsun
t: nefis

k: düşük devirlerde çok başarılı bulmadım ben ama 4bin üzerinde canavarlaşıyor
t: olayı o zaten, yüksek devirde kullanılmak istiyor
k: tork diyorum
t: hiç girmeyelim o konuya

k: ses sistemi de başarılı bu arada arabanın. müzikle aran iyi biliyoruz
t: müziksiz olmaz
k: neler dinliyorsun
t: çok geniş yelpaze, belli bir tür söyleyemem ama ağırlıklı olarak rock ve türevleri
k: integralleri de var mı
t: iğrençsin
k: bana da öyle geliyor zaman zaman
t: yapma abi o zaman
k: bir düşüneyim… gitar da çalıyorsun
t: biraz ara verir gibiyim ama öyle bir hobi var
k: var mı grup falan
t: yok daha değil, var beraber çalıştığımız bir arkadaş da, sistemi oturtamadık bir türlü
k: kim o arkadaş?
t: sen

k: ha evet, ne iş yaparsın sen?
t: kağıt sektöründeyim, satış vs
k: memleket?
t: istanbul
k: yaş?
t: 33
k: güzel yaşmış, bir daha söyle bakiim
t:  333
k: eheh, o da iyi.

k: iyi bir pes ve fifa oyuncusu olduğun söyleniyor
t: estagfurullah
k: ben söylemiyorum zaten, ben şahsen ballı olduğunu düşünüyorum
t: geçen gün öyle demiyordun ama
k: hangi gün?
t: multiplayer modunda sana attığım paslarla leblebi gibi golleri atarken
k: ha evet, kısmet işte, yok valla şaka bir yana seninle aynı takımda oynamak çok keyifli
t: eyvallah

k: plazma mı lcd mi?
t: plazma elbette
k: bir gün civic  ile sizi konuşturacam, iki uç fikri görsün, okusun millet
t: faydalı olur, herkesin zevki farklı elbette, bana hitap eden plazma
k: bana da öyle açıkçası
t: aklın yolu bir

k: beşiktaş’lısın?
t: kara kartal
k: bu sene kadro da sağlam
t: bence şampiyonluk gelebilir bu sezon
k: gelirse şaşırmam, gelmezse de şaşırmam
t: neye şaşırırsın?
k: fener şampiyon olursa şaşırırım mesela
t: ahahha, bursa’dan gol haberi mi var?

k: marantz anfi ve focal hoparlör aldın, paraları saçıyorsun maşallah
t: ihtiyaç vardı aldık abicim alla alla
k: güle güle harca, güle güle kullan. memnun musun?
t: şu anda iyi, ama zamanla daha iyi olacak, ısınacak falan
k: evet abi kablosu vesairesi vakit alır o iş
t: aynen öyle

k: o zaman kışın kaymaya para kalmıştır sende
t: kesin
k: o zaman zirvede görüşürüz
t: görüşelim ama aynı odada kalmam
k: ben çok meraklıyım sanki, hadi teşekkür ettim
t: eyvallah, c u.

Reklamlar

sanal röportajlar dizisi – 24th fret

korki : aa kenan doğulu
24th fret : yok lan benim, 24th
k: hoşgeldin
2: naberr?
k: iyidir hacım senden?
2: iyi ya müdür nası olsun
k: bi de şef vardı
2: ehe, nası sattı bize kavunları ama?
k: sana sattı olm bana mı sattı
2: doğru deyon

k: nasıl gidiyor istanbul’da hayat?
2: istanbul iyidir, çalışıyorum bol bol
k: ne iş yaparsın sen?
2: çeviriyorum

k: ya sen bi kere bi kitap bıraktın benim evde, ben de alıp okumaya başladım…
2: ee?
k: kitabın yarısına falan geldim, acaip heyecanlı falan böyle,
2: sonra?
k: sonra sen dedin ki olm o benim çevirisini yaptığım kitap
2: ha evet ya, çocuk kitaplarından
k: hah o işte, kalan yarısını okumadım bunu öğrendikten sonra
2: eheh hastasın sen
k: zaman zaman bana da öyle gibi geliyor sanki

k: hangi takım?
2: fener
k: 2-2 mi olduaa?
2: ahahah, ühühüüh

k: kaç yaşından beri tanıyorsun beni?
2: altı felan herhalde
k: pişman mısın?
2: yok yau

k: bizim grup nasıldı ama
2: abi grup iyiydi de çevresi kötüydü
k: assassin iyi isimdi ama
2: öyle olsun bakalım
k: bi basçı bulsak bence şarkılar fena değildi
2: lead gitar da fena değildi bak
k: o efsane canım zaten

k: uzun süre yurt dışında yaşadın
2: evet, 7 sene, new york
k: var mı öyle maceralı, ışıltılı bir yaşantı oralarda
2: olmaz mı abi, bambaşka bir alem
k: kulelere uçak girdiğinde de oradaydın di mi sen
2: evet ya, 4 blok aşağıda oldu olay

k: sonra geri döndün
2: evet, doğrudan karşıyaka’ya
k: her fani karşıyaka’ya dönmeli
2: aynen öyle

k: sonra tekrar istanbul’a geldin
2: biraz geç oldu ama geldik sonunda
k: dansu’yla komşu gibisiniz di mi orada
2: iki sokak alt tarafta oturuyor
k: sizin onunla bi staj hikayeniz vardı, anlatsana
2: eheh, ya antalya’da staj yapıyoruz, sene 946 mevsim sonbahar, akşam gitar çalalım dedik
k: otelin diğer çalışanları da geldi galiba di mi?
2: evet, komi, aşçı falan işte, çaldık biz gelsin metallica gitsin megadeth
k: angry again!
2: evet işte sonra biz çaldık biraz elemanlardan biri dayanamadıi hadi biraz da güzel bir şeyler çalın diye patlattı
k: eheh, doğru demiş abi adam, hemen slayer’a falan geçseydiniz
2: ahahah, massacre in the front line!

k: n’oldu bizim balkon işi yahu?
2: en kısa zamanda yapalım abi işte
k: valla yapalım, iki muhabbetin belini kıralım
2: tamamdır.

k: bira?
2: efes
k: kokteyl?
2: nargarita
k: o ne olm?
2: söyleyemem, sır;
k: hmm, gitar?
2: ibanez
k: kompüter?
2: c64
k: yanında da salçalı kaşarlı tost
2: ah be abi

k: starcraft?
2: artık oynamıyorum
k: daha önce de pek oynuyor sayılmazdın zaten
2: nası yani?
k: neyse boşver, pes oynuyor musun peki?
2: bu soruya cevap vermek istemiyorum
k: öyle olsun, eheh

k: o zaman görüşmek dileğiyle
2: sonisphere’da görüşelim
k: bana uyar, critical mass’e de gelecez işallah temmuz’da
2: tamamdır….

sanal röportajlar dizzisi -3- civic

korki: hoşgeldin
civic : hoşbulduk

k: gelebilmene şaşırdım aslında
c: niye ki olm?
k: ne bileyim abi yoğunsun ya bu aralar
c: ha evet sorma ama tatlı bir yorgunluk tabi (gülümsüyor)

k: isim nereden geliyor?
c: bi arkadaş saolsun söyledi, üzerime yapıştı 10 senedir
k: arabadan di mi?
c: aynen öyle
k: civvic mi civic mi?
c: civic

k: ev neredeydi?
c: biliyosun ya niye soruyorsun?
k: e röportaj yapıyoruz ya
c: ha doğru, şerifali’deyiz

k: güzel oralar yahu, italyan panjurlar felan
c: italyan balkon
k: neyse işte
c: güzel abi işte, bizim için en uygun bölge orasıydı

k: memleket?
c: konya ve kasaba
k: konya?
c: yani doğum konya, sonra kasaba

k: e istanbul’a geleli epey oldu sen
c: 19 sene
k: istanbul’lu sayılırsın artık
c: öyle gibi sanki

k: hangi takım?
c: fener

k: meslek?
c: problem manager
k: detay?
c: uzun sürer anlatması şimdi
k: bi özetleyivereydin bari
c: ya işte genelde fotokopi makineleri üzerine (gülüyor)

k: bisiklete biniyordun bir aralar, hatırlıyor gibiyim
c: ya yine binerim de işte vakit yok
k: ne zaman oldu ki zaten
c: efendim?
k: bu sene yapalım bir iki tur beraber
c: bakarız

k: extrem sporlar ile de ilgileniyorsun di mi?
c: e işte biraz snowboard
k: seneye gidiyor muyuz?
c: mutlaka

k: sevdiğin oyunlar?
c: call of duty, fifa, pes
k: pes ve fifa’da hangi takım?
c: bu aralar inter, daha önce milan ve mençıstır vardı
k: pek fark etmiyor zaten di mi senin için
c: yani evet, (bir sigara yakıyor)

k: lcd mi plazma mı?
c: lcd
k: sebep?
c: daha canlı renk veriyor lcd, ben de daha canlı  ve parlak görüntüyü seviyorum
k: ne kullanıyorsun?
c: samsung 6 serisi

k: plazma tercih eden bir arkadaş var, onunla bir ara lcd/plazma tecrübelerinizi paylaşsanız da buraya yazsak diyorum.
c: bana uyar

k: çok okuyorsun diye biliyorum
c: doğru, tarih özellikle.
k: en son ne okudun?
c: en son uykusuz okudum vapurla kadıköy’e geçerken.

k: var mı bu aralar tavsiye edebileceğin, izlediğin birşeyler
c: spartacus blood and sand diye bir dizi var.
k: baya iyi diyorlar
c: benzersiz

k: motor alayım diyorum, ne diyorsun?
c: al da öyle konuşalım

k: kedi seven bir insansın?
c: severim
k: adı ne?
c: robin
k: güzel kedi ama, sırım gibi
c: esas beyaz vardı bir tane
k: o da güzeldi bak doğru.

k: sigara?
c: bırakıyorum
k: ne zaman?
c: temmuz gibi

k: haberleşelim o zaman temmuz gibi
c: tamamdır.

k: uykuyu seviyorsun?
c: kim diyor?
k: ben diyorum
c: neden ki?
k: manisa garajı desem?
c: durdur arabayı inecem ben
k: arabada değiliz olm
c: olsun. camdan çıkarım o zaman

k: lan olm dur, aha gitti valla.

sanal röportajlar dizisi – 1 – divan edebiyatı

korki : ismin ne?
theone : theone

k: o ne biçim isim lan öyle?
t: sana mı soracam ?

k: soruma soruyla karşılık vermesene aslanım!
t: aslanım diyene çok fena yaslarım

k: lafa gelince dil pabuç kadar ya neyse artık
t: öyle mi?
k: öyle
t: hmm
k: ……

t: ne yiyecez?
k: ne bileyim abi ya, köfte mi yesek
t: yapma ya
k: valla ben yerim, sen bilirsin
t: balık mı yesek?
k: haa, ekmek arası mı?
t: o da olur

k: e gidelim bari
t: eve alıp yapsak olur aslında, çipura felan nefis

k: alalım bi ara. en sevdiğin oyunlar?
t: star, pes, fifa, call of duty, scrabble….
k: risk?
t: o da olur

k: peki risk nedir?
t: budur
k: risk değil ki o
t: öyle mi? ya ne?
k: çorap olm o, bırak bu numaraları
t: soket çorap ama

k: diyosun
t: diyorum

k: peki, bir sonraki sorumuza geçelim; meslek ne?
t: süper kahraman
k: nası yani?
t: süper işte
k: neyin süper abi? yani özelliğin nedir?
t: cezalandırırım

k: nası?
t: öyle

k: kadınlar hakkında ne düşünüyorsun?
t: sen ey kadın iyi dinle beni…
k: tamam yeterli
t: ben yeterli diyene kadar yeterli değildir
k: vay anasını

t: kesene bereket
k: afiyet olsun abi, güzeldi ama balık, palamut yiyelim bir daha sefere
t: o da olur, evde yapsak aslında

k: tatlı yiyelim
t: sütlü nuriye ?
k: tamamdır. memleket?
t: eskişehir

k: kaç yıldır istanbul?
t: 18

k: nerede oturuyorsun?
t: senin üst sokakta

k: abi kesene bereket, tatlı iyiydi, biraz hızlı yedik ama
t: afiyet olsun

k: hangi takım?
t: galatasaray

k: pes ve fifa’da hangi takım?
t: kırmızı olsun yeter, mençıstır, arsınıl, bayern münih…

k: müzikal?
t: denedik olmadı
k: yok yani hangi müzikleri tercih ediyorsun?
t: iyi olan her türlü müzik

k: kime göre iyi?
t: bana göre

k: dünya nerede dönüyor peki?
t: etrafımda dönüyor

k: en sevdiğin roman kahramanı?
t: nicholai hel
k: o niye?
t: e o da bir nevi süper kahraman
k: doğru aslında, o da cezalandırıyor
t: aynen öyle
k: şimdi anladım
t: …

k: dizin nasıl oldu?
t: motordan düşünce…
k: onu biliyoruz, iyi mi yani şu anda?
t: daha iyi, önümüzdeki sezona yetişecek gibi
k: ne sezonu?
t: kış sezonu
k: ha snowboard
t: ya ne olacaktı?

k: fışşşş
t: fışşşşş